Pages

Friday 15 February 2013

Polka Doodles Week Challenge 7: Shabby and Chic! {Desafio da Semana 7 Polka Doodles: gasto e chic!}

Hello bloggers friends!!! Another weekend is upon us! Hurray! I'd like to wish you all a Happy Valentine's Day, with a day late! Hopefully the day was good for you, celebrating the day or not! Today is Friday and time for another Polka Doodle Challenge: Shabby and Chic! This week, I am hosting and hope you can play along with us!! :-) For my card I used papers from the Cherry Blossom Lane CD and embellishments from my stash: laces, pearls and strings. I really loved the result. Good luck to all of you who will play along with us. 

    {Em Português: Olá amigos blogueiros! Outro fim de semana está chegando! Viva! Eu gostaria de desejar a todos um Feliz Dia dos Namorados, com um dia de atraso! Espero que o dia tenha sido bom para você, celebrando o dia ou não! Hoje é sexta-feira e tempo para um outro desafio Polka Doodle: gasto e chic! Esta semana, eu estou postando e espero que vocês possam participar junto com a gente! :-) Para o meu cartão eu usei papéis da Cherry Blossom Lane CD e enfeites que tenho em casa: rendas, pérolas e fios. Eu realmente adorei o resultado. Boa sorte a todos que decidirem participar junto com a gente.}


See you,
Hugs,

1 comment:

  1. JUst GORgeous! FABulous colours...LOve your flowers and twine..
    Chrissyxx

    ReplyDelete